Bloglove #13

Årets siste bloglove-innlegg går til den fineste Titti! En nydelig jente med klassisk stil som blogger om litt forskjellig. Mote er et tema som går igjen, og Titti viser oss flotte hverdagsantrekk og de fineste festantrekkene. Det hender også at hun blogger om trening, og det har seg faktisk slik at hun har inngått et veddemål med noen venninner som går ut på å trene seg til six-pack frem til sommeren. Og det er gøy å følge henne i prosessen. Slik jeg ser det Titti, så når du målet før sommeren. 

Titti jobber i en butikk som heter Infinity, og vi får ofte se noen herligheter fra hennes arbeidssted. Ellers får vi et lite innblikk i hennes hverdag og en gang i blant dukker en nydelig skapning som heter Kaisa opp på bloggen, hunden til Titti som er samme rase som min Chaplin. Jeg har fulgt bloggen til Titti veldig lenge og kommer nok til å gjøre det så lenge hun blogger, en vakker og utrolig koselig jente med en veldig fin blogg. 

 Titti Bruvik 

 bloglovin

16 comments

  1. Så søt jente, takk for tips! Og i morgen skal jeg sette meg ned å lese alle innleggene dine (og forsåvidt andre) siden sist. Har prioritert å bare kose meg med familien de siste dagene, så det har ikke blitt mye tid til overs, desverre. Håper du også har kost deg masse! Vi snakkes i morgen 🙂

Legg igjen en kommentar

