Lørdagsgodt – julespesial

We❤it 

Endelig er dagen her, i kveld braker kalaset løs for de fleste av oss med god mat og julegaver. Og for andre som ikke feirer jul så håper jeg det blir en nydelig kveld. Vi må også ofre en tanke til de som ikke har gledet seg til denne dagen av ulike årsaker, eller som ikke har noen å dele denne dagen med. Jeg syns det er utrolig flott at flere frivillige organisasjoner prøver å gjøre denne kvelden til en fin kveld for dem også.

Jeg vil ønske dere en nydelig julaften med masse kjærlighet og lykke. Og nå skal jeg selvsagt annonsere vinneren, jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gi hver og en av dere en liten julegave for å vise dere hvor glad jeg blir av alle de flotte ordene dere legger igjen her på bloggen. Den som får en liten ekstra julegave i år er Karoline 

Fred, kjærlighet og god jul!

bloglovin

18 comments

  1. flott innlegg og så fine bilder:) helt enig med deg, at vi må ikke glemme de som kanskje ikke har en like fredelig og god jul, spesielt de som savner familiemedlemmer som aldri vil komme tilbake…

    Gratulerer til vinneren, det var en koselig konkurranse.

    Ønsker den en riktig god jul og koselig kveld med familien din søte Luise. stor juleklem fra meg<3

  2. Så søte pepperkaker!
    Du har så rett. Det er så mange som gruer seg til jula og da er det jammen godt at mange frivillige hjelper til 🙂

    Tuusen takk, nå ble jeg veldig glad! 😀

Legg igjen en kommentar

