Vetlejulafta

 

Dette var meg på julaften i fjor, og nå er det endelig dagen før dagen. Jeg blir som en liten unge når jeg tenker på gavene, men kjenner også at jeg gleder meg fælt til den gode maten. Jeg har også begynt å lure på hva jeg skal ha på meg, pleier ikke å være sånn som planlegger juleantrekket noe særlig før dagen plutselig er der. Skal nok finne noe i skapet i år også.

Vi har ingen spesielle tradisjoner på lillejulaften, vi skal handle alt vi trenger neste uke, jeg skal på kafé med noen venninner og på kvelden skal vi bare slappe av og kose oss med litt snacks og tv. Har dere spesielle tradisjoner på lillejulaften? 

Husk at dere fortsatt kan melde dere på giveawayen min! Jeg trekker en vinner tidlig i morgen så dere har fortsatt et døgn igjen for å melde dere på.


la Mar

bloglovin

13 comments

  1. fine Luisa<3 det høres koselig ut. Vi har pleid å smales hos min store søster eller mine foreldre, altså foreldrene mine, søstre og svigerbrødre, det blir fort mange, vi utveksler gaver, spiser deilig mat og koser oss bare 🙂

    Ønsker deg riktig god jul søte Luisa!

  2. Akkurat nå venter jeg på at klokken skal bli fire 🙂 Men i kveld blir det svineribbe og pynting av juletre. Gleder meg masse masse!!!

Legg igjen en kommentar

