J’adore Wildfox

 Wildfox

Dere likte så godt bildet jeg la ut fra Wildfox i går, her er noen flere fra vårkolleksjonen. De er så lekne, kule, edgy og jentete. Disse bildene gir meg assosiasjoner til filmen om Marie Antoinette med Kirsten Dunst, elsker den filmen. Bortskjemt jentunge som bruker folkets penger på seg og sitt, men fantastisk scener fulle av pastellfarger og høyt hår. 

Det er tydeligvis tiden for giveaways og konkurranser. Hos Ladybirds Nest kan du vinne et helt juleantrekk, ja du leste riktig et HELT ANTREKK! Og TV-kanalen TLC deler ut 10 par sko til 4 heldige vinnere, ja det er bare å kaste seg på og krysse fingrene, kanskje du eller jeg sitter igjen med nytt antrekk og/eller 10 par sko. 

Mandagen min er fin, håper deres er likeså!

bloglovin

14 comments

  1. Så herlige bilder! 😀
    Og for noen flotte giveaways! Her må man krysse fingra for noe nytt til jul 😉

    Sv/ Det skal vi gjøre, så mye som bare går an. Vi tenker ikke på alt jobbstress da, blir bare kos ^^

  2. Himmelske bilder 😀

    Jeg har hatt lyst til å farge håret mitt sånn tyggissrosa lenge, men tør ikke :S
    Hmm hmm tror jaggu jeg skal legge meg og se Marie Antoinette jeg nå, hehe har du sett at de har lurt inn et par converce sko i den ene scenen der? 😛

    Tusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjen hos meg, jeg setter stor pris på det 🙂

Legg igjen en kommentar

