Tre kjoler

3 dresses

Festsesongen er i gang og hva skal man ha på seg? Er du i tvil så er redningen veldig enkel, «LBD» (little black dress) også kalt «den lille sorte», den har reddet meg mer enn en gang. Jeg tok en liten pause fra oppgaveskrivingen og lekte meg litt rundt på Polyvore. Her ser dere tre (litt like) versjoner av den lille sorte med tilbehør. Jeg er en sucker for chunky heels, gull, paljetter og farger som turkis og plomme. 

Som dere sikkert merker så har jeg masse å gjøre, dermed blir det litt lite blogging om dagen. Men jeg vil tipse dere om enda en fin giveaway, liker dere kule armbånd, miniskull-detaljer og Deborah Lippmann så bør dere sjekke ut Avin sin fine giveaway.

bloglovin

21 comments

  1. Så fint! Likte veldig godt den oppe i høyre hjørnet, og tilbehøret var veldig likbart! ❤ Paljetter er elsk, både hverdags- og festlige anledninger :- )

    1. Ja den er eyecandy, men det er visst noe litt feil med stoffet på kjolen fordi det blir nuppete, vet om folk som har levert den tilbake og fått beskjed om at de har sendt tilbake de som var igjen i butikkene og.

  2. Liker lekingen din i Polyvore! Veldig enig med deg at LBD er en evig vinner. Har clutchen og lakken (takk for at du minnet meg på det!), men mangler de perfekte skoene. Jeg er skikkelig, skikkelig dårlig på sko. Kjøper enten altfor høye som jeg ikke klarer å gå med eller så kjøper jeg noen i en eller annen crazy farge som ikke lar seg kombinerer med noe. Haha. Lykke til videre med oppgaveskrivningen 🙂

  3. Hm, jeg har en hverdagslig LBD som jeg tenker å bruke i julen sammen med en gjennomsiktig rød skjorte jeg fant på topshop som stopper (og er stram) i livet. Jeg er en sucker for rødt. Dette var veldig fint satt opp -tenker du å gå med noe lignende i julen? 🙂

Legg igjen en kommentar

