Bloglove #10

Det kunne ikke passet bedre at det var Pia Hysj sin tur å få litt bloglove, i går fikk vi nemlig vite at hun er nominert i flere kategorier til Vixen Blog Awards som går av stabelen i februar neste år. Kategoriene er Årets Inspirasjonsblogg og Årets blogger. Og jeg er nok ikke alene om å mene at det er velfortjent. Pia har en unik blogg hvor hun på sin egen måte har forent de tingene hun brenner for, blant annet mote, samfunnskritikk, feminisme og psykologi. Altså en perfekt cocktail for slike som meg. 

Pia har en fantastisk sans for mote, hun kjører sin egen stil, og etter min mening er den fantastisk. Hun inspirerer ikke bare gjennom sitt ytre, men også sine tanker. Hun er en reflektert ung jente med masse kunnskap, og hun skriver med et engasjement som får leseren til å gløde innvendig. Hver gang Pia har skrevet et samfunnskritisk blogginnlegg så tenker jeg; «håper mange leser dette, for her kan de virkelig lære noe». Jeg skal ikke stikke under en stol at jeg uten tvil befinner meg på samme side som Pia i politikken og blir derfor oppglødet over hennes mange samfunnskritiske blogginnlegg, men hun får til tider veldig mye «oppmerksomhet» fra sine politiske motstandere og det viser bare at hun treffer spikeren på hodet og at hun serverer viktige bidrag i samfunnsdebattene.

Husk nå at dere kan stemme på Pia til Årets Inspirasjonsblogg og Årets blogger, skal du velge en vil hun gjerne at det skal være til den første. Jeg heier på deg Pia!

 Pia Hysj

bloglovin

20 comments

Legg igjen en kommentar

