Playlist For The Gym

Når man trener er musikk essensielt. For meg er det viktig at det er sanger jeg liker (duh) og som jeg kan teksten på. Farten har ikke alltid så mye å si, det spørs jo hva jeg trener, men jeg er ikke typen som fyrer på crazytechno eller hard metal bare fordi jeg trenger noe med fart. Det må være sanger med god rytme og som jeg personlig blir giret opp av. Noen av mine favoritter når jeg trener på elipsemaskinen er for tiden disse: 

Rihanna – Only Girl (In The World)

Maroon 5 – Moves Like Jagger (feat. Christina Aguilera)

Rihanna – S&M

Don Omar – Danza Kuduro (feat. Lucenzo)

Rihanna – You Da One

Envy – One Song

Rihanna – We Found Love (feat. Calvin Harris)

Beyonce – Run The World (Girls)

Har du noen favoritter for tiden?

bloglovin

16 comments

  1. De sangene funker ganske bra for meg på trening. Hovedsaklig fordi jeg har så mange bra minner knyttet opp mot dem, derfor blir jeg så full av energi! 🙂

  2. Uten musikk på ørene vet jeg nesten ikke om jeg hadde trent, haha. Avhengig! Tror jeg har alle de der i min liste, utenom Danza Kuduro. 😉 Den er jo fengende, så den skal jeg legge inn!
    Ha en herlig tirsdag, fine deg.

  3. Kanskje musikken kan få litt fart på meg, så jeg kan ta meg en løpetur i ny og ne 😉 SV: Tror jeg skal prøve ut Marc Jacobs, har hørt så mye godt om den parfymen.!

  4. Klassikere! Rihanna har mye musikk med trøkk i ja=) Mange av disse brukes jo på timene, selv går jeg for sint musikk for tida siden det mest er styrke nå før jul

Legg igjen en kommentar

