M.o.n.d.a.y.

Ny uke, juleferien nærmer seg med stormskritt, men det gjør også eksamen og oppgaveskriving. Gleder meg bare til det er overstått og jeg kan ta fatt på andre litt koseligere oppgaver, som å bake pepperkaker, lage pepperkakehus osv. Men først må jeg altså ta i et tak, bloggen er faktisk et fint lite fristed hvor jeg kan ta en pust i bakken så jeg kommer til å fortsette å stikke innom, men kan ikke love noen superblogging fram mot torsdag. Før jeg tar på meg lesebrillene skal jeg ta meg en tur på treningssenteret. Er det forresten interesse for at jeg skriver mer om trening og slik? Ikke at jeg er ekspert i det hele tatt, men jeg deler gjerne mine erfaringer med dere. 

Jeg ser forresten at lesertallene her inne øker og mange av dere legger igjen koselige kommentarer, det gjør meg glad. Jeg er utrolig takknemlig for det! Husk at dere kan følge meg på BloglovinFacebook og Twitter, da blir jeg også glad. 


bloglovin

16 comments

  1. Uh, nytt design siden sist jeg så! Lykke til med lesing 🙂

    SV/ Takk! Nei, farget det for to uker siden.. flere som har spurt meg om det i dag faktisk! Vet ikke hvorfor det ser sånn ut, men er nok bare blitsen som gjør det 🙂

  2. Det skal bli så deilig når du er ferdig med eksamen 😀 I mellomtiden er det bare å stå på og masse lykke til! Har ikke noe imot å få litt inspirasjon og motivasjon når det kommer til trening, så bare å dele 😀 Klem!

  3. Det fortjener du Luisa, måtte se hvor mange du hadde nå=) Ja, skriv gjerne om det, da blir jeg glad. Variasjon er jo og bare prositivt. Heia,heia stå på og lykke til. God mandag!

Legg igjen en kommentar

