Bjørg 2012

 Bjørg 

Jeg så disse bildene rundt forbi og kunne ikke annet enn å ta en titt i lookbooken til den nyeste Bjørg kolleksjonen. Bildene er så råe og piecesene er minst like fantastiske. Vi fikk jo en smakebit på kolleksjonen allerede under CPH Fashion Week i visningen til Veronica B. Vallenes og allerede da var jeg solgt. Her er mine favoritter. Glemmer aldri hvor kule brillene så ut sammen med den lilla kreasjonen til Vallenes, og har hatt et bilde lagret på Mac’en siden. Vet ikke hvor brukervennlige de er, men ser de ikke fine ut? Det syns jeg. 

bloglovin

18 comments

  1. Oi, takk for at du delte 🙂 Har ikke lagt merke til at bildene har kommet ut før jeg så dem på bloggen din nå! Tror jeg egentlig er forelsket i alt – ringene, smykkene, armbåndene.. Så mye fint ❤

  2. Har aldri hørt om merket før, men ble forelsket nå!!

    Sv; Hehe, det er jeg også akkurat nå, men håper jeg blir bedre :p

    // Ja, ikke sant! 🙂 Den levde dessverre ikke opp til forventingene mine, men ser best ut over en svart neglelakk, og da blir litt av julerød fargen borte..

Legg igjen en kommentar

