Back to reality

Skulle hilse masse fra kjæresten og si takk for alle gratulasjonene!

Hehe, ja det føles i alle fall sånn. Hele gårsdagen ble viet til bursdag, vi koste oss med taco og så måtte vi gjøre litt i stand før besøket kom. Vi hadde en superherlig feiring med foreldrene våre, min lillebror, kake og masse latter. På lørdag skal vi ha en liten feiring bare oss to, det er lenge siden vi har hatt en ordentlig datekveld så det skal bli kos. Nå må jeg dessverre tilbake til lesingen, men formen min er heldigvis mye bedre og jeg tenkte faktisk å driste meg til en aldri så liten styrkeøkt i dag. Ønsker dere en fin torsdag!

 Jeg kunne ikke dy meg, den perfekte julelakken

Hva syns dere?

bloglovin

12 comments

  1. Den neglelakken er såå fin, kan du fortelle hvordan du syntes den er når du får den? 🙂 Før jeg evt. kjøper den selv. Har bare prøvd Boom Boom Pow (gullakken) og den var jeg ikke fornøyd med, syntes den var for tynn. Men har hørt masse bra om disse lakkene, og har såå lyst på den røde! 🙂 PS: jeg ❤ det nye designet ditt:)

Legg igjen en kommentar

