Bloglove #9

Maria er en elskbar jente som har en utrolig morsom og fin blogg. Egentlig så kan hun finne på å ta opp veldig alvorlige temaer som spiseforstyrrelser,andre psykiske plager som kan besøke alle og enhver og andre seriøse emner, men på en eller annen måte greier Maria å formidle sine tanker og fakta på en humoristisk måte, og da mener jeg ikke useriøst og morsomt, men med en slags unik sans for humor. Noen temaer som vanligvis er supertabu blir avkledd og servert gjennom Marias fantastiske måte å skrive på. Det er noe av dette jeg elsker med bloggen hennes, men det er jo selvsagt mye mer med denne vittige jenta.

Hun er ekte trønder (mangler bare bart, er usikker på om hun har skinnvest), twitter-dronning, Radioresepsjonen-elsker, Kaizers-elsker og rett og slett en utrolig fin og koselig jente (selv om hun noen ganger kan virke kald og bitter twitter). I motsetning til mange bloggere som prøver å fremstille livet som 100% perfekt, så forteller Maria hva som er realiteten, altså at livet er bra, men man møter motstand noen ganger og da må man bare kjempe.

 Klikk her for å komme inn på bloggen til Maria! 

bloglovin

15 comments

  1. Fine Mariapia<3 Ja, akkurat sånn her er hun, and she will be loved=D Skulle jeg skaffa meg twitter så ville det vært for denne jenta. Superfint bilde du har funnet frem av henne

  2. denne bloggen må jeg ta en titt på, forresten elsker jeg bloglove innleggene dine søta (det har jeg sikkert sagt tidligere også;)

  3. Åh, en litt annerledes blogg enn det jeg vanligvis pleier å lese – det kan jeg like 😀 Ikke baare mote 😛 Takk for tips!

Legg igjen en kommentar

