One Song

Det ble visst ikke eksamen på meg i dag, jeg har ikke blitt noe bedre i løpet av helgen, tvert i mot. Så i dag måtte jeg til legen igjen og han konstaterte med at jeg har fått bronkitt. The story of my life! Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg har hatt bronkitt minst 10 ganger, så dette var vel nesten å forvente. Heldigvis er det på tidlig stadie (selv om det ikke føles sånn) og medisinene skal nok bekjempe infeksjonen i løpet av denne uken. Takk for meg og lungene mine.

Nå setter jeg meg like gjerne i sofaen og begynner å lese til neste eksamen. Eller først må jeg rydde litt, så jeg skrur heller på anlegget og tar i et tak. En av sangene som spilles mye hjemme hos oss for tiden er Envy med One Song, dette er kvalitets Hiphop! Håper dagen deres er fin!

bloglovin

22 comments

  1. Neeei, har ikke sett bloggen hennes :O Den har jeg lyst til å se. Har du link?

    Du får ha masse god bedring! Bronkitt er ikke noe særlig. Selv får jeg alltid halsbetennelse, og virus i lungene. Slår aaaaldri feil :p

  2. Uffda, det hørtes ikke bra ut. Så dumt at du har vært plaget med det så mange ganger. Håper du blir frisk igjen snart, og at det ikke går ut over neste eksamen også. Goood bedring! 🙂

  3. Det var synd å høre! 😦 Jeg har selv aldri hatt bronkitt, så det er urettferdig at du har hatt det SÅ mange ganger. Stakkars. Kan ikke annet enn å ønske deg MASSE god bedring 🙂 ❤

Legg igjen en kommentar

