Week ending & Costume Awards

Hei til alle fininger som titter innom i dag! Jeg vil ønske dere en fantastisk november-helg, håper den behandler dere godt og at dere koser dere masse. Har dere forresten fått med dere at avstemningen til Costume Awards 2012 er åpnet? Det er den nemlig, stikk innom her for å stemme fram dine favoritter!

Eneste grunnen til at jeg skriver dette er fordi en av mine favoritter er nominert til årets blogger, nemlig den alltid inspirerende soon to be mamman Janka Polliani, og jeg syns dere skal hjelpe henne på vei mot seieren.

Nå ender snart denne uken, ikke en fantastisk uke for min del med tanke på sykdom. Jeg har vært helt maktesløs og til tider sengeliggende, i går dro jeg meg opp til legen og følte egentlig jeg var litt på bedringens vei. Han sa at det bare var virus og dermed skal det gå over av seg selv, kan ingen finne opp medisin mot virus? Jeg fikk i alle fall treningsforbud, og heller innendørspåpud. Anyway, halsen gjør ikke vondt lenger og hodet verker ikke så masse, men i stede har jeg nesten hostet opp lungene mine i natt. Opptil flere ganger. Og stakkar kjæresten har våknet av at jeg prater og ynker meg i søvne, lol. Så feberen har ikke forlatt kroppen helt, viruset har vel forflyttet seg til hostemuskelen og nesa er fremdeles rennende og tett om en annen.

Og jeg har eksamen på mandag, «yey»! 

Så ble det litt syting likevel, men tror meg jeg prøver å formidle det med en lystig tone. Jeg syns faktisk ikke synd på meg selv, jeg vil bare bli frisk slik at jeg faktisk kan bli ferdig med Arbeidsrett 1 før jul. Skal krysse fingre og tær, drikke te og holde meg varm innendørs, og til slutt håpe på det beste.

Ha en fantastisk helg alle sammen!

bloglovin

14 comments

  1. Heerligheten da. Jeg føler virkelig med deg. Men kjenner jeg deg rett har du nok relativt god kontroll på eksamen 🙂 Polliani er fantastisk. Fått stemme fra meg og.

  2. God helg til deg og, Luisa! 🙂

    // Såppass ja! Skulle ønske at jeg gjorde det samme ;s
    Jeg er jo bare nitten år enda, så tar ikke valget mitt så særlig tungt – gleder meg til at eksamene er ferdig for da slutter jeg etter det. Det er jo et hav av muligheter til neste år, så det er litt vanskelig å velge mellom fag, ett-semesters studier, jobbing, reising, osv 😉 Men finner forhåpentligvis ut av det før jul!

Legg igjen en kommentar

