It’s here

 We❤it 

Så var det plutselig vinter, først frostnatt så isglatte gater. Formen er ca lik i dag som i går, feberen tok meg i natt og jeg har egentlig ikke gjort annet enn å pleie helsa. Det var først etter treningen i går på dagen at jeg kjente hvor dårlig jeg var blitt. Så her går det i te, vann og pledd. Jeg var ute en liten tur i dag med Chaplin, og ble helt overrasket over kulden. Vinteren kom veldig plutselig på meg, ingen gradvis overgang her nei. Men nå som den er kommet må vi vel bare leve med den. 

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg blogger nå, jeg har jo ingenting fornuftig å dele med dere. Men jeg kan benytte anledningen for å takke Veronica og Avin for de fine premiene jeg var så heldig å vinne på bloggene deres. Hos Veronica vant jeg en goodiebag med masse fint innhold, blant annet romanen hun har gitt ut, og hos Avin vant jeg to av hennes nydelige hjemmelagde armbånd.

Håper dere har en fin vinterdag!

bloglovin

17 comments

  1. Kulden er definitivt på plass i Bergen også. Skal ikke skryte på meg at jeg hopper og jubler… Sender uansett en god bedring klem til deg 🙂

  2. Huff, ja det har vært kaldt i dag! Kledde meg skikkelig godt. All god bedring til deg ❤ Prøv bare å kos deg under pleddet og drikk masse varm te 🙂 Klem!

Legg igjen en kommentar

