Bloglove #8

Nydelige Marita-Lynn fra Stavanger har en koselig og rosa blogg. Her deler hun flotte antrekksbilder og hennes egne innkjøp. Hun gir oss også et innblikk i sin hverdag som journaliststudent, salsa-elsker og nylig som kattepus-mamma. Hun tar også opp aktuelle temaer, legger ut masse inspirasjonsposter og noen bloggtips. 

Anbefaler alle rosaelskende personer, og alle andre for den saks skyld, å ta en tur innom bloggen, her finnes det tonnevis med inspirasjon. Spesielt rosa inspirasjon, og da mener jeg alt fra dusrosa til fuchsia. I tillegg er Marita-Lynn en utrolig hyggelig jente. Jeg er helt slått ut (skal slutte å syte!) så jeg skriver ikke så mye mer nå, men legger heller ved to flotte bilder henne. 

Klikk her for å komme inn på bloggen til Marita-Lynn! 

bloglovin

18 comments

  1. Hun er Sååå nydelig og søt den jenta! Jeg kikker innom henne hver dag 😉

    Fortsatt god bedring vennen.. Jeg holder også sengen/sofaen idag :/ Bomull i hodet og kaktuser i halsen.. Ikke braaaa!

  2. åh, haha 😀 Kjempe ide ! DET skal jeg prøve å få til. Må bare bli ferdig med et essay som jeg jobber med nå. Kjenner det skal bli riktig så godt å komme hjem til jul og gi slipp på alt stress. Første stopp, min kjære fysioterapaut ;D

  3. Rosabloggere er nok bloggene som opptar størst plass på bloglovin-kontoen min, og jeg har ikke noe imot enda flere 🙂 Takk for tips!

    Ja, jeg synes epleskrotten bare er helt utrolig søt! 😀

Legg igjen en kommentar

