Me right now

I dag var det virkelig tungt å stå opp, eller kanskje ikke å stå opp, men å holde meg våken. Føles som om hodet mitt skaller i tastaturet hvert øyeblikk. Kanskje en liten powernap hadde gjort seg. I dag fortsetter eksamenslivet, føler det kommer til å prege bloggen litt framover så jeg beklager på forhånd. I dag fikk jeg forresten sms fra posten igjen, treningstøyet utstyret mitt har kommet, det hjalp faktisk litt på motivasjonen som holdt på å svinne hen i den altfor trøtte kroppen min. Først skal jeg lage et nytt Bloglove innlegg som kommer senere.

Ha en fin tirsdag, håper dere ikke er like trøtte som meg!

bloglovin

15 comments

  1. Det var vanvittig vanskelig å stå opp i dag. Skulle opp kvart over seks, men sto ikke opp før kvart på syv!!!

    Tusen takk fine deg ❤ Hittil har det gått bra med Litaene. Jeg skal lufte dem i dag, så I will let you know 😀

  2. Det var utrolig tungt å komme seg opp idag… 😦 Så kunne jeg ikke finne adgangskortet til jobben. Så kom jeg ut og fant bilen helt igjenfrosset… Trygt å si at jeg kom veldig sent på jobben idag… :S

  3. Er litt trøtt, men mest lei av eksamenstyr.. 😦
    gleder meg til å få det overstått nå. Hadde prøveeksamen på lørdag og er faktisk ganske nervøs for å få den tilbake på onsdag. Aner ikke hvordan det gikk faktisk :-/
    Men ha en fin dag, søte du! ❤ Lykke til med lesing osv :*

  4. Idag er det eksamenslesing på meg og, men har sovet ut litt på morgenen. Er inne i en dårlig sirkel med soving på ettermiddagen og da sovner jeg ikke på kvelden! Håper jeg har klart å snu den nå med litt ekstra soving idag;-)

    Ha en fin dag, deilig med nytt treningstøy;)

  5. Du var ikke alene denne morgenen!
    Så digg å ha 2 episoder til gode 😀 Nå skal jeg se den nyeste episoden! Lykke til med eksamenslivet, og ha en fin dag søte.

  6. Mon tro om jeg ikke må kjøpe meg nytt treningstøy også. Eller eventuelt ønske meg det til jul. Trenger litt motivasjon 🙂 Føler virkelig med deg som må lese til eksamen. Sånn sett bør jeg ikke klage når jeg går til og fra jobb hver dag. Jeg er iallefall ferdig når jeg kommer hjem.

Legg igjen en kommentar

