Buenos dias

 We❤it

Ja, dere gjettet riktig. Jeg har endelig fått fingen ut og klikket et par Lita fra Jeffrey Campbell hjem til meg. Jeg har siklet på de skoene i evigheter og nå var det absolutt på tide, håper jeg kan bruke dem litt før jul, men vet ikke helt hvordan foten min tar dem i mot med det første. Jeg valgte meg et par sorte i første omgang, for jeg vet at sorte sko får jeg aldri nok av. Det ble ikke med for i, for disse vil jeg bruke hele året. 

Jeg dør forresten litt av den nye kolleksjonen til Jenny Skavland for Bik Bok, skal ikke poste bilder for det har alle andre gjort allerede, men guri så masse lekkert. Elsker den retro 70-talls looken! Har dere funnet noen favoritter blant herlighetene? Dere kan sjekke ut hele kolleksjonen på Modette

Men nå må jeg begynne å lese igjen.

Ha en fin dag!

bloglovin

24 comments

  1. ME too! Kan jo ikke IKKE benytte sjansen når nelly har «kjøp nå, betal i februar». Jeg venter fortsatt på mine 🙂 Og jeg gleder meg også masse til den nye kolleksjonen! Vil ha aaalt 🙂

  2. Heldiggris!!!! Grattis 😀 Du måå vise de på når de er kommet frem til døra di, hihi 🙂
    Lykke til med lesing!

  3. Du får gi en lyd om hvordan de er å gå med. Jeg har dessverre balansen til Bambi på høye heler, og det er ikke sjans at jeg kan ha de på meg uten å gå ganske heftig på tryyynet 😛

Legg igjen en kommentar

