Bloglove #7

Dette er en av mine favoritter, en av de første bloggene jeg begynte å følge fast faktisk. Silje er en vakker jente med en veldig fin blogg som handler om mote, hennes personlige stil og opplevelser. Våren 2011 tilbragte Silje 4 måneder i New York hvor hun studerte mote, økonomi og produktutvikling. Det var utrolig gøy å følge henne på hennes NY-eventyr, det er verdt å ta en titt i arkivet fra tiden hennes der. Ellers var det Silje’s flotte stil som trollbandt meg til å begynne med. Hun blander budsjett og luksus, og resultatet blir alltid flott.

Denne jenta kan mye mer enn å sette sammen lekre antrekk, hun er bloggverdens skolelys, og selvsagt mener jeg det som et komplement. Silje har aldri lagt skjul på at for å få gode karakterer så må man jobbe hardt, og hun har skrevet flere motiverende innlegg om skole. Jeg er veldig glad i bloggen til Silje fordi den skiller seg ut, og det gjør Silje også. For øyeblikket har Silje en liten pause fra bloggen pga noe forferdelig som har skjedd. Vi får håpe at Silje har det bra, hun er en herlig jente som fortjener alt godt. Sender deg masse 

Klikk her for å komme inn på bloggen til Silje! 

bloglovin

14 comments

Legg igjen en kommentar

