Awesome

We❤it

Some details are too awesome to be ignored

bloglovin

25 comments

  1. Elsker skoene øverst! 🙂

    // Ja, du har vel rett, har bare så lyst på den fine scampien som jeg ser over alt. Det tror jeg hadde vært enda bedre, for crabsticksen jeg brukte smakte så søtt ;s

  2. Åh, skjørtet!!!<3 Ante ikke at vi hadde fått utsatt oppgaven, men sykt flaks for meg ;)!!!
    Gleder meg til lørdag vennen! Og jeg må nok sanke deg inn som lese buddy.. Jeg er helt lost 🙂

  3. Mye spesielt her ja=) Hadde du ville hatt alt dette selv eller synes du bare det er fint? sv – Den er fra åhlens. Veldig kjekk, har det til øredobber å slikt også

  4. Åh, det nederste skjørtet var super fint! Kjøpte meg mange drømmefangere i spania i sommer, akkurat like de på bildet bare andre farger:-) Elsker de!

    Håper du får en super torsdag søte deg ❤

  5. Jeg ELSKER det nederste skjørtet! Du vet ikke hvilket merke det er? Og skoene øverst .. AWESOME 😀 Håper du har en fin uke, Luisa 🙂

Legg igjen en kommentar

