Grå tirsdag

Håper alle har en fin tirsdags formiddag! Jeg har vært våken siden halv 7, døgnrytmen min er faktisk sånn ca helt bra igjen etter flere måneder med tullete døgnrytme. Jeg har allerede vært hos fysioterapeuten min, og jeg fikk faktisk spørsmål om hvordan det går med ankelen min og meg for tiden. Det går veldig bra, krykkene er kastet for godt, jeg halter litt enda, men det gjør ingenting. Kan egentlig bare late som jeg har en «gangster limp» eller noe lignende når jeg går forbi folk på gaten. Jeg har også fått spørsmål om Tatchies-hanskene mine fungerer bra, og kan bekrefte at de fungerer supert, jeg elsker dem! 

Konkurransen er forresten avsluttes, og jeg vant dessverre ikke, men jeg fikk utrolig mange stemmer på kort tid og fikk en sterk 3. plass. Tusen takk til alle som stemte og delte, jeg er litt overveldet! Neste gang det er så fin premie skal jeg melde meg på med en gang, ikke noen få dager før den avsluttes. 

Ha en fin grå tirsdag (den er i alle fall grå her) og se denne fine snutten av nydelige Cara Delevingne, hun er så utrolig søt, kul og morsom.

16 comments

  1. Sv :Å få heile bloggen med over er jo det minste problemet!! Det er berre å lasta bloggen ned, og laste den opp igjen på nye bloggen! Vil absolutt anbefale deg å ikkje kjøpe den pakken som står øverst på kontrollpanelet ditt…. Det er den eg kjøpte, og det er den som laga så mange begrensninga… Så eg ville absolutt anbefalt deg å fikse wordpress.org med domene/hosting. Da står du fritt til å gjer kva du vil! 😀

  2. Oi! 3.plass er ikke verst!! Neste gang vinner du ;)!
    Fantastisk å høre at du har kastet krykkene!! Kos deg med tirsdag vennen, ses snart håper jeg 🙂
    Klem!

  3. Her er det også en grå tirsdag! Ble så skuffet i dag morges og, da jeg ikke fikk sett GG 😦 Kommer ikke før neste tirsdag. Men bare å glede seg. Håper dagen er fin! 🙂

  4. Huffda, håper ankelen blir bedre snart da! Synd at du ikke vant, så at Cathrine (cathinthecity) publiserte linken din på bloggen! 🙂 Så du har stått på i det minste 🙂

  5. Så deilig å slippe krykkene! Og ja, det er nok lurt å melde seg på med en gang. Jeg gjorde det, men fikk nok ikke mer en rundt 200 likes. Men med 150 venner på facebook, er jeg veldig fornøyd 😉

    Idag har vært en skikkelig grå dag, krysser fingrene for litt sol fremover;-) Ha en super tirsdagskveld!

Legg igjen en kommentar

