Bloglove #6

Nydelige Kamilla har en blogg full av masse gøy. Ikke bare får vi et innblikk i den fantastiske garderoben til Kamilla som inneholder en haug av vakre skatter, vi får også se flotte bilder fra alle turene hun går (gjerne med lånte hunder), reiser hun er på, og delikate macaroner og andre herligheter som hun lager. Kamilla er en superflink fotograf, og det preger bloggen. 

Nå og da legger hun ut oppskrifter og sunne mattips, og jeg kan skrive under på at det jeg har testet ut er utrolig godt. Den siste tiden har Kamilla skrevet mye om trening, og etter min mening har hun den mest inspirerende og motiverende treningsbloggen (hvis jeg kan kalle den det, den handler jo om så mye mer). Hun viser at trening er givende og gøy, samtidig som hun fremstiller det på en veldig realistisk måte, altså at det krever vilje og pågangsmot, men at det er verdt det. Kamilla er en flott og inspirerende jente og tror alle som tar en tur innom bloggen hennes trives med det samme. Ta en titt selv!

Klikk her for å komme inn på bloggen til Kamilla K! 

bloglovin

10 comments

  1. Det er lenge siden jeg har besøkt Kamilla K, men hun har jo så fiiin blogg. Nå må jeg bare innom igjen og catche opp 😀 Om hun i tillegg kan motivere til trening og mer sunnhet er jo det et pluss. Takk for tips, som alltid 🙂 Elsker disse innleggene 🙂

Legg igjen en kommentar

