Video Games

 

Hva skjer med å skru opp varmen UiS? Nå sitter jeg her og fryser, og venter egentlig på at kjæresten skal bli ferdig på jobb slik at jeg kan sitte på hjem. I dag har jeg brukt mine skjøre ben så masse, og kjenner at jeg ikke trenger å ta mer skritt enn nødvendig akkurat nå. Men jeg er utrolig rastløs så da er blogglesing og musikk bra alternativer.

Noen har kanskje fått med seg at jeg er hekta på Lana del Rey, hun synger fantastisk, ser fantastisk ut og musikken er bare så fin og samtidig rå. Hver gang sangen Video Games spilles på radion, så blir jeg bare så glad og varm inni meg (og så drømmer jeg at jeg synger som henne).

10 comments

  1. Aldri hørt sangen før, den var kjempe fin, hørte den to ganger eg no 🙂
    Uff, du må komme deg heim og kvile beina dine og kose deg resten av kvelden no då Luisa , ønsker deg ein finfin kveld!

  2. Kaldt her nede i kunnskapsparken også… Har hentet fram en stygg blå fleecejakke med firmalogoen vår på fra arkivet for å holde varmen. hehe

  3. Uff, vi har det også kjempekaldt på skolen vår :S Fryktelig irriterende! Heldigvis finnes det gode og varme sjal man kan pakke seg inn i 🙂

  4. Er så takknemlig for at klasserommene på skolen min har perfekt temperatur 🙂 På vgs kunne det være så kaldt at man kunne se frostrøyk komme ut av munnen 😮
    Fin sang 🙂

  5. Jeg er like hekta som deg, elsker stemmen hennes..og hun er så vakker!! Kunne ønske jeg så ut som henne..kanskje jeg ligner ltt hvis jeg tar restylan i leppene,haha..neida:P

    Jeg er også hekta på musikken til 15 år gamle Birdy, 🙂

Legg igjen en kommentar

