Anais Mali

 IntoTheGloss 

Håper onsdagen deres er fin!

Denne onsdagen er ekstra gøy, for i kveld kommer mamma og pappa hjem. De har vært borte i 2 og 1/2 uke, det er altfor lenge! Ja, jeg er skikkelig mammadalt og pappadalt og kunne aldri tenke meg å bo mer enn 15 min fra dem. Vi har i tillegg vært «barnevakt» for broren min, så nå er jeg veldig klar for å bli vanlig storesøster igjen selv om vi har kost oss og hatt en del kvalitetstid. Jeg kan skrive under på at jeg gruer meg til den dagen jeg selv er mor til tenåringer. 

PS: Noen lurte på hva Wordfeud er, det er som Scrabble på mobilen. En big hit, og som sagt, jeg heter luisaferdelmar, spill med meg! Ja, jeg er litt avhengig..

bloglovin

13 comments

  1. Ååh, jeg er også mammadalt! Og pappadalt. Nå har jeg jo flyttet til Oslo, og det er kjempe uvant å bo så langt borte. Men da er det ekstra godt å se dem igjen! 🙂 Ha en herlig onsdag, søte. ❤

  2. Den siden likte jeg! Takk for tips.

    Og kos deg med passing av søsken, hehe.. Blir storesøster (!!!!) i desember jeg. Bare 20 år aldersforskjell på oss..

  3. Så søtt! 🙂 Er nok pappadalt jeg ja, men har faktisk aldri opplevd hjemlengsel eller noe sånt. Hele slekta bor spredt over hele verden, så ser nok alle maks en gang i året. Selve familien ser jeg kanskje litt oftere da, men (ok, dette føles litt fælt å si) jeg har vel aldri følt noe spesielt savn når jeg har vært lenge borte. Haha, må nok være en slags defekt av noe slag jeg er født med ;s
    Kos deg med familien! 🙂

  4. Er alltid herlig når de kommer hjem igjen. Er veldig glad jeg bor i samme by som Mammaen min 🙂 Haha, merker du er hekta på det..etter alle twitter kommentarene.

  5. Kan tenke meg at det var koselig å få de hjem igjen 🙂 Selv bor jeg 50 mil unna mamma og pappa, men har klart meg overraskende bra så langt.

Legg igjen en kommentar

