Monki business

God morgen alla i hop! Etter en hard økt hos fysioterapeuten er jeg nå klar for å freshe meg opp, for jeg skal nemlig til byen, og jeg skal møte min beste Kathy, som jeg ikke har sett på flere uker (iiiik krise!!!). Så nå er det virkelig på tide med kvaitetstid med min bestevenninne! Gleder meg som en liten unge til å dra til byen fordi jeg ikke har vært der på en stund, jeg var på kafëtur med Synnøve forrige uke, men vi rakk ingen butikker og slikt så det skal jeg ta nå. Jeg tenkte at først ut er Monki, jeg elsker den butikken, ikke bare fordi man blir mega-glad bare av å trø inn i butikken, men fordi de har så masse fint. Jeg har vært inne på Monki sine nettsider mer enn en gang de siste månedene, men de hadde jo ikke nettshop og når de først fikk det så shipper de ikke til Norge, hva skjer liksom? Så det skal bli gøy å se om de har noen av favorittene mine inne.

Monki

 

Mange sa du? Ja, jeg vet.. Håper dere har en fin start på den nye uka!

 bloglovin

30 comments

  1. Høres ut som en finfin dag! Jeg tror kanskje Monki er litt sånn som Gina opplevdes for meg da den først kom. Jeg fant aldri noe der, men etter hvert har det blitt en kjær favoritt, iallefall på lik linje med H&M. Jeg ble sååå fasinert da jeg var innom Monki i Oslo, den er jo bare så fint pynta (selv om jeg ikke fant klær som fant i smak da). Er det slik butikken ser ut i Stavanger også? Weekday er kommet til Trondheim, men den ser bare teit ut. Både utseendet og innholdet.

  2. så mye fint:) Jeg er faktisk ikke fan av monki butikkene, for det er så sinnsykt uoversiktelig. Hvertfall den i Bergen hehe. Men på nett ser det mye ryddigere ut;)

  3. Elsker, elsker, elsker Monki, men synes mye av det de har har litt dårlig passform til tider, dessverre. Hindrer meg ikke i å prøve hundrevis av plagg hver gang jeg er innom 😛 Håper du finner plaggene du vil ha 😀

  4. Så mye fint der altså! Har dere Monki i Stavanger eller?

    Tenkte på å ta meg en tur når jeg skal på Rihanna i Oslo, men har virkelig ikke råd etter Paris 😦

  5. Sv: Tusen takk, nå er jeg frisk! Eller, mindre syk, hehe. Fungerer i allefall 🙂

    Hæ, shipper de ikke til Norge? Så rart! Iom at de har butikker i Norge .. Jaja!

  6. – skal på en SBN konferanse:) Jobb greier! Men satser på å rekke litt cafeer/ut en tur også, hihi. Er jo ikke hver dag man er i stavanger;)

  7. Herregud, nå gikk det opp for meg at jeg ALDRI har handlet på Monki før! På tide å gjøre noe med den saken, så takk på nettsted-tips 🙂 Høres ut som det blir en koselig da, men unntak av hard fysio-økt ;s Hater den skyte-maskinen de bruker på betente og skadde ledd, så håper du har sluppet unna den, for jeg holdt på å grine når fysioen min behandlet ankelen min med den i sommer :p

    // Åå, så søt du er 🙂 Snehvit er jo bare helt nydelig 😉

  8. Så koselig! Håper du fant noen kupp? Lenge siden jeg har vært på Monki :O Håper dagen har vært flott og at den fortsetter å være det 🙂

  9. – OH, fargegaten, fretex og sjokoladepiken høres virkelig ut som noe for meg 😀
    haha, ja jeg skrev tilbake til henne at d ikke var noen som var sinte, men at dere bare poengterte at det ikke var lite;p haha 🙂 Jeg var tydeligvis litt utydelig da jeg skrev i innlegget 😉

  10. – tror det var typ tirsdag til torsdag eller noe i neste uke:) Så blir ikke så lenge, men rekker å se meg litt om innimellom konferansene iallefall 🙂

  11. hands down my absolute favorite store here (even though its swedish i think LOL) i love it because its different and unique and if i had a job here i would probably spend all of my money there. the bergen store is hiring and i absolutely refuse to apply because ill make no money if i work there!!!!!!!!!

  12. Så mye fint! Typisk at de ikke shipper til Norge, enda mer typisk at det ikke er Monki butikk i Trondheim. Eller kanskje like greit for lommebokens del 😛

Legg igjen en kommentar

