Details I ❤

 We❤it 

bloglovin

25 comments

  1. kjenner jeg lett hadde tatt de skoene på bilde nr 3:) hihi!

    – hahaha, jeg regner jo alt i Norge for lite jeg 😄 Men fant et hotell til slutt da:)

  2. Fantastisk det skateboard bilde! Jeg har faktisk lenge lett etter noe interiør inspirasjon, og overraskende nok så fikk jeg det fra det bilde! Nå vet jeg akkurat hvordan den nye leiligheten skal se ut! YEs!

  3. Elsker bilde nr. 1 og 5! Vesken og skjørtet er helt vidunderlig 🙂 Minner meg litt om Balmain-skjørtet Mila Kunis hadde på seg før i år.

    // Hehe, skulle ønske jeg var snar nok til å bestille billetter jeg og 😉
    Koselig det også da 🙂 Ja, det er rart hvor mye mer man ender opp med enn hva man hadde tenkt.. Nesten litt skummelt!
    Hehe, ja – bruker lang tid på å finne noe som duger, så takk! 🙂

Legg igjen en kommentar

