Bloglove #3

For over 1 år siden hadde jeg en fast spalte hvor jeg trakk fram mine favorittblogger, Cathrine sin gamle blogg var en av dem: 

Mange drømmer om New York og alt denne byen har å by på. Interessen for mote er i vinden, og når det er snakk om mote er byen som aldri sover et naturlig element. Noen drømmer, andre lever ut drømmen. Den skjønne Cathrine lever ut drømmen til de grader. I et øyeblikk utforsker hun byens mange skatter, i neste blir hun stylet av selveste Whitney Port. Jeg syns det er spennende og gøy å følge Cathrines utrolige reise i New York, og alle som liker mote og ikke minst New York bør ta en titt på bloggen hennes. 

Siden den gang har Cathrine flyttet hjem til Bergen, fått en ny blogg og joinet Modette-teamet. Jeg tør å anta at Cath in the city er den bloggen i Norge som har vokst fortest og mest det siste året. Cathrine har alltid skrevet på en underholdende og humoristisk måte, og bloggen hennes handler fortsatt om mote og skjønnhet. Vi får ta del i alle de spennende prosjektene som Cathrine har på gang, denne måneden kan dere se henne på forsiden og inni det nye bloggmagasinet Streetstyle. Det jeg liker aller best med bloggen er jenta bak, hun er så utrolig jordnær, morsom, snill og koselig. Cathrine inkluderer leserne sine på en unik måte og det er vanskelig å ikke bli sjarmert. 

Klikk her for å komme inn på bloggen til Cathrine!  

 bloglovin

23 comments

  1. Har blitt en fast leser av hennes blogg=) finner mye inspirasjon der!

    SV;Ja, det er jeg enig i. Usa er for alle og enhver! 🙂 Har også veldig lyst å besøke NY .Etter å sett mange GG episoder er det som er første mål på liste hvis jeg kommer meg en gang ditt.

  2. Jeg er så glad i bloggen hennes, pen jente med fin stil også virker hun så ålreit! 🙂

    Sv: Tannlegen gikk så som så… 0 hull, men måtte visstnok ta alle visdomstennene:(

  3. Helt enig med deg der !! Sjøl om eg ikkje heilt dele stilen hennas , så MÅ eg inn å lesa hver dag. Då har du gjort noe riktig. Ho er så søt og fortjene all framgang . 🙂

  4. SV: Tusen takk søte Luisa ❤

    Skal gjøre mitt beste med dette kamera.. Men ikke så lett når jeg publiserer innlegg når Morten sover.. 😛 Kan ikke akkurat vekke han fordi han skal ta bilde 😉 hihihi.

  5. Liker denne serien altså, mange bloggere jeg ikke har hørt om 🙂

    sv: Om du lurer på det å skaffe eget domene, trenger hjelp eller noe, legg meg til på Facebook (Carina Behrens) og send meg en melding, så kan jeg hjelpe deg! Er absolutt verdt tiden og pengene altså 😀

  6. Helt enig med deg. Tror ikke det er noen andre som har vokst like raskt som henne, og det er helt forståelig med tanke på hvor utrolig flink hun er til å uttrykke seg 🙂

  7. SV;Det er hun:) Er så nusselig når hun sover. Særlig når hun har sloknet i mine armer. Har nesten lyst å ta over henne,,men hjemme hos meg adopterte vi en pus i fjor. Så vi er ikke sikker om hun lille vil passe med vår.

  8. Cath virker så utrolig søt og bloggen hennes er jo nydelig – for ikke å snakke om det nykreerte hjemmet hennes! Hun har vært utrolig flink 🙂
    Kan forresten ikke skjønne at noen vil angripe Cath og Ulrikke som for noen uker siden! Er spent på å høre om gjerningsmannen blir tatt..

Legg igjen en kommentar

