Bloglove #2

Flotte Mira blogger for det meste om mote, litt om kosmetikk, om ting som skjer i livet hennes og om ting som engasjerer henne. Hun viser oss egne kjøp, inspirasjonsbilder og ikke minst flotte og kreative antrekk. Hun er vågal og har en unik stil. En gang pratet vi om at jeg hadde så lyst på et par Lita fra Jeffrey Campbell, men jeg var ikke sikker på om jeg kom til å våge å bruke dem. Mira har et par selv, hun sa at det var mange som stirrer når hun bruker dem, men hun gadd ikke å bry seg om det, det er rette innstillingen og det sier masse om henne. Hun tar på seg det hun vil og hun ser alltid smashing ut.

Vi får også et lite innblikk i livet hennes ved at hun tar oss med på eventer i hovedstaden, på ferie med venninner og andre festligheter. Mira er en engasjert jente, hun bryr seg om andre og hun er utrolig koselig.

Ta en titt på bloggen til denne vakre jenta!

Klikk her for å komme inn på bloggen til Mira! 

bloglovin

12 comments

  1. Du er så nydelig vennen ❤ Hvis jeg skal lage en sånn post i fremtiden, er du den første jeg skal skrive om. Bloggen din er vanvittig bra og det er du også! ❤

Legg igjen en kommentar

