Rosie and me

We❤it 

Hverdagen har tatt meg, og det er ikke like lett å starte dagen så tidlig som jeg gjorde i dag (kl 06). Døgnrytmen trenger sårt noen justeringer slik at jeg kan komme tilbake til mitt gamle meg som stod opp halv syv uansett om jeg hadde fri eller ikke. Jeg var hos fysioterapeuten i dag og hun sa at jeg gikk bedre i dag enn forrige torsdag, så det er jo en god fremgang på noen få dager.

I dag skal jeg gå løs på garderobeskapet mitt, det skal bli en fryd å faktisk få plass til alle klærne mine i skapet. Jeg tenkte jeg kunne ta bilde av noen av mine høstnyheter, jeg føler meg så klar for de kalde tidene. Men først må jeg være flittig student. 

Ha en fin og rosa mandag!

bloglovin

11 comments

  1. Det er ikke så lett å starte dagen når det fremdeles er bekmørkt ute, men heldigvis kommer man fort inn i det 🙂 Utrolig klar for høsten jeg og nå, har lagt varmere klær i skapet og gleder meg til å få brukt de 🙂

  2. Jeg har akkurat samme problem som deg, er kjempetrøtt om morgenen! Det er jo mørkt ute.. Alt er så mye enklere om sommeren når man våkner av at solen titter inn vinduet.
    Får forhåpentligvis vendt oss til mørket snart 😉

  3. Kjenner meg igjen der. Ikke lett å justere døgnrytmen til tider. Du får ha en fin mandag! spent å se høstnyhetene dine!

    SV;Håper selv det! Men som du sier jeg får ta tiden til hjelp .Det mange andre som kommenterer at det haster ikke. Jeg merket jo selv på mine studier da jeg gikk at det var mange folk oppi årene. ifjor på studiereisen min var det til og med en som nærmet seg 70 år. Så alder er jo ingen hindring når det kommer til studier.

  4. Det er tungt å stå opp så tidlig om morgenen, og det blir enda tyngre når det i tillegg regner ute – Da vil man bare legge seg under dyna igjen! 🙂

Legg igjen en kommentar

