October

Første dagen i oktober var full av solskinn, så herlig! Jeg stemmer for å innføre en slik «indian summer» hvert år. Jeg fikk endelig brukt min fine H&M-kjole igjen, liker så godt fargene og at den er litt retroish. Dette er forresten solbrillene fra MBMJ jeg hadde lovet å vise dere på, so here you go. 

Nå er høsten tilbake, det har vært en regnfull og grå dag så da var det bare å finne fram jakker og søvletter. Men selv om gradestokken viser færre varmegrader, er det noen ting som varmer et hjerte. Bare se de flotte ordene Monica skriver om meg på bloggen sin, jeg ble skikkelig rørt! Og at jeg fikk være blant disse andre 9 nydelige jentene er svært smigrende. Monica har en kjempeflott blogg som jeg skal skrive mer om i min faste spalte Bloglove. 

Nå ønsker jeg dere god natt, og en fin start på den kommende uken!

bloglovin

13 comments

  1. Velfortjent omtale, jeg er helg enig, du har en flott blogg og virker som en kjempebra jente! 🙂
    Her i Tsjekkia er det også sommer enda, det er jo upåklagelig, selv om jeg er veldig glad i høsten også 🙂

  2. fine bilder, det var medlt knalbra hver her til helgen men værgudene bestemte seg for å skylle oss i regn :/ og jeg som var så forbered på fint og slo vær, blæ:(
    men men jeg har kost meg, og håper at du og har koste deg i helgen også kan jeg skrive under alt Monica har skrevet om deg søta ❤

Legg igjen en kommentar

