Streetstyle

Helgen nærmer seg slutten. Noen ganger skulle jeg ønske den varte mye lenger, dette er en av disse gangene. Jeg kan fortelle dere at jeg prøve å begynne å gå igjen, men det er utrolig vanskelig med en stiv ankel, så da får krykkene bli med meg litt til, men det er ikke så fælt nå som jeg kan bruke to ben.

Starter dagen rolig med litt lesing og slikt. Har litt igjen av bloggmagasinet Streetstyle som jeg skal pløye gjennom nå. Må si jeg digger bladet, føler det liksom handler om  (nesten) alt det kule med blogging. Fokuset på personlig stil, gatemote, bloggeren bak selve bloggen, yeah gotta love it! 

Har dere lest det Streetstyle, hva synd dere? 

bloglovin

17 comments

  1. Helgene går alltid altfor fort spør du meg. Nå må jeg bare nyte siste rest av søndagen. Hadde selvsagt vært litt koseligere med sol, meen. Jeg har lest bladet vettu. Min første tanke var at jeg irriterte meg over hvorfor ikke jeg kom på denne ideen. Men generelt var det et veldig gøy blad 🙂 Inspirasjon er alltid en fin ting.

  2. Har ikke lest det. kankje jeg burde. Men jeg syns det hadde vært fint om de kanskej skrev om litt andre bloggere enn de alle allerede kjenner til.
    Finnes så mye bra blogger der ute som får alt for lite oppmerksomhet!

Legg igjen en kommentar

