Fred(ag) og kjærlighet

Nå starter fredagskosen snart! I kveld blir det tv, popcorn og kjærestetid. Dumme såret mitt etter inngrepet i dag verker fælt, haha sutre sutre, å som jeg gleder meg til jeg ikke verker noe sted. Men nå kan det jo bare gå framover, og snart går jeg både bortover, nedover og oppover. 

Men i kveld dedikerer jeg innlegget til to andre jenter. To flotte jenter som deler fine opplevelser med oss, gir oss masse inspirasjon og som trekker i smilebåndet vårt med sine vittige og noen ganger rørende tekster. De har opplevd noe som jeg ikke unner noen, derfor vil jeg sende dem varme tanker, gode klemmer og masse styrke!

  Ulrikke & Cathrine 

bloglovin

10 comments

  1. herregud, jeg vet!!! har saa vondt av dem!! dette fortjener ingen! har selv jobbet med ulrikke, og hun er venninne med soesteren min saa jeg vet godt hvor liten hun er..at noen, og spesiellt en mann, klarer aa angripe henne er bare utenfor min forstaaelse. herregud jeg bare skjoenner det ikke….og cathrine og, hun virker saa soet! utrolig…

  2. Jeg holder (kanskje) på å flytte til sentrum, så ble litt småredd av utsagnet til Ulrikke på db.no «Det kunne hendt hvem som helst». Huff, skjønner ikke hvordan noen mennesker bruker hodet sitt, og får det til å bli greit å angripe to uskyldige jenter på den måten.

    Håper såret ditt gror fort, det er lov å klage litt en gang i blant. Du har jo tross alt grunn til det, er jo ikke bare et lite skrubbsår eller noe. God helg 🙂

  3. sender dem gode tanker, fikk gåsehud og sjokk av å lese det de hadde opplevd!

    Håper at du blir frisk snart søta og håper at du har hatt en god helg ❤

Legg igjen en kommentar

