Lørdagsgodt

 We❤it 

Endelig lørdag!

Jeg har hatt sommerfugler i magen siden i går. I dag kommer nemlig den fineste kjæresten og den herligste hunden hjem fra jakt. Jeg har faktisk vært hjemme alene en hel uke og jeg har savnet dem utrolig masse! Det fine har vært at jeg har hatt masse tid til å henge med verdens beste jenter. Og så fikk jeg bodd litt hjemme hos foreldrene mine og det er jo alltid kos. Men nå er jeg virkelig klar for å få mennene mine hjem. 

Jeg lurer faktisk på om jeg skal prøve å bake de grønne cupcakesene fra Møllerens i dag, skal i så fall ta bilde slik at dere får se resultatet. Da skal jeg lage toppingen på min egen måte så får vi se om de blir noe bedre. 

Ha en superfin lørdag alle sammen!

bloglovin

17 comments

  1. ÅH så kjekt. Er nok herlig få de hjem igjen 🙂 Vil gjerne se cupcakene ja. Spesielt siden du frister sånn med disse bildene dine… nyt helgen søte!

  2. Mmm-m, vann i munnen av dei bilda der! Lekkkert ;)) Så godt at ‘menna’ dine kjem heim i dag, håper du får ein kjempefin lørdagskveld med din kjære 🙂

  3. Jeg vet 🙂 Man sjekker det med å vite hvor mange man hadde og så telle hvor mange som skriver at de har lagt deg til. Man vet jo ikke hvem som lyver da, men jeg bare skriver det så kan de tro det 😉

  4. Hver gang jeg er på bloggen din får jeg søtsug, hehe. Godt jeg har en sjokoladekake jeg kan hente fram fra kjøleskapet;)
    Jeg har faktisk vært litt alene noen dager jeg og, og da skjønte jeg at jeg trenger en mann i livet mitt. Jeg måtte nemlig ta to digre edderkopper selv. Æææ, hvor er mannfolka når man trenger dem? 😀

Legg igjen en kommentar

