Pink it is!

Mens resten av Stavanger er på DJ Quik og Xzibit konsert så sitter jeg hjemme i min egen stue og venter på venninna mi Therese. Synd å ikke kunne gå på konsert, men jentekveld er garantert like bra. Jeg har hatt tidenes sløveste dag, litt kjedelig, men utrolig herlig. Håper dere har hatt en fin dag!

Gøy at så mange viste interesse for anbefalingen min i det forrige innlegget. Jeg syns det er veldig stilig at utviklingen av serumet startet ved at folk som brukte noen spesielle øyedråper plutselig merket at de fikk lengre vipper. Jeg elsker vipper med volum og nå trenger jeg ikke å bruke så mye mascara som tidligere for å få vippene akkurat slik jeg vil ha dem. 

Her er forrige helgs jentekveld snacks. Har lenge hatt lyst å prøve Møllerens cupcake-blanding, og jeg må si at det smakte utrolig godt. Men hvis dere vil ha superfin topping så anbefaler jeg dere å ikke følge intruksjonene, for da blir det bare en glasuraktig greie som dette. Vi brukte philadephia-ost i stede for smør, men vannet ødela alt. Syns uansett at de ble både søte og gode.

Håper dere har en fin start på helgen! 

bloglovin

25 comments

  1. Jeg har også hatt lyst til å prøve de muffinsene hver gang jeg går forbi de i butikken. Kanskje jeg skal bake litt i dag. Takk for tips angående glasuren. Jeg synes nemlig ikke melisglasur blir like godt, så skal absolutt teste ut Philadelphia 🙂

  2. Uff – det så farlig godt ut med muffins… Har (igjen) lovet mannen at vi skal over på «grønnsakskur» i et par uker siden det er blitt mye fy-mat de siste to ukene pga kurs og ferie. Og allerede har jeg utroooooolig lyst på noe godt. :-/

Legg igjen en kommentar

