The sun is shining

Dagen i dag er mindre gråere enn de andre, solen har visst bestemt seg for å titte fram bak de tunge skyene som har vært på himmelen i det siste. Sushien i går var forresten fantastisk, tror jeg kunne spist sushi hver dag uten å bli lei.. hehe kanskje å ta litt hardt i, men det var i alle fall godt! Helgen nærmer seg og jeg gleder meg som vanlig, litt ekstra denne gangen faktisk. I dag har jeg litt jeg skal, først til fysio, så familiemiddag og så skal torsdagen avsluttes med en aldri så liten «Girsl-night-in» med Synnøve

Senere kommer det en aldri så liten produktanbefaling, så stay tuned! 

bloglovin

9 comments

  1. Solen har faktisk vært såvidt fremme her også. Men i morgen ser det mer lovende ut så krysser fingrene for det 🙂 Kos deg på jentekveld da.

  2. SV;Tusen takk Luisa! Studier er som du sier ; ikke en dans på roser og jeg har virkelig hatt oppturer og nedtur. Men har presset meg videre pga jeg ville ikke gi opp. De siste par månedene har vært slitsomme og jeg mistrives. Håper jeg finner noe jeg vil bli og er 100% sikker på!

Legg igjen en kommentar

