Dagen etter dagen

 

Da var valget over. Her i Stavanger vant Høyre valget, og AP gjorde en formidabel fremgang. SV gikk dessverre ned som i store deler av landet, vi gikk fra 4 mandater til 3 i bystyret. Nå venter vi bare på de endelige resultatene som forteller hvem av oss som faktisk skal representere partiet, mye kan skje med personstemmer og slengere vet dere. Vi hadde uansett en utrolig fin valgvake i går, jeg fikk søte blomster, og jeg kan skrive under på at vi hadde den fineste underholdningen.

Jeg har tilbragt dagen hos mine foreldre i dag, vært hos fysioterapeuten og nå skal kvelden gå til kvalitetstid med mamma og lillebror. Av en eller annen grunn har jeg vært utrolig sliten i dag, så jeg får si at jeg kommer sterkere tilbake i morgen.

Tusen takk for mange flotte ord i går, dere er så fantastiske!

bloglovin

11 comments

  1. det var synd at SV gikk ned, men vi får håpe at man samler krefter og kommer sterkere tilbake i 2013 🙂 alltid optimistisk jeg 😀 glad at du hadde det fint og at du er fornøyd med valgvake 🙂 også håper jeg at du kommer inn bystyret, det fortjener du. Det lite jeg har fått blitt kjent med deg og de sakene du brenner for gjennom bloggen gjør at jeg håper at du får representere SV og at du får muligheten til å påvirke. stå på Luisa ❤ ha en hyggelig kveld :=)

Legg igjen en kommentar

