5 hours to go!

Nå er det 5 timer igjen til valglokalene stenger, så har du ikke stemt enda så foreslår jeg at du tar deg en tur til ditt valglokal og stemmer. Ta del i demokratiet og utfør din borgerplikt, den som ikke stemmer kan ikke klage. 

Jeg har lakket neglene mine røde, og snart skal jeg gjøre meg klar til å dra på Stavanger SVs valgvake på Folken. Dørene åpner kl 20 og konserten begynner ca 2030, alle er velkommen. Sjekk ut facebook eventen!

 Meg før valget i 2007

For 4 år siden var jeg utrolig spent, jeg stilte som bystyrekandidat for første gang og visste ikke så mye om hva som ventet meg. Etter 4 år så sitter jeg igjen med utrolig masse ny kunnskap, nye erfaringer og et enda større engasjement enn tidligere. Nå blir det spennende å se om det blir 4 nye år på meg som lokalpolitiker her i Stavanger, i følge meningsmålingene ser det ikke så veldig lyst ut, men skal ikke ta noen sorger på forskudd. 

Nok en gang, god valg alle sammen!

bloglovin

12 comments

Legg igjen en kommentar

