Godt valg!

Ta et valg! I dag fra kl 1600 til kl 2100, og i morgen fra kl 0900 til kl 2100 kan dere utføre deres borgerplikt i Stavanger.

Jeg vil fortsette å sette fram god politikk i bystyret i Stavanger og håper dere vil stemme på meg. Stemmer dere SV kan dere gi meg en personstemme ved å sette kryss ved navnet mitt (nr 3). Og hvis dere absolutt må stemme på et annet parti kan dere fortsatt stemme på meg ved å skrive navnet mitt i angitt rute på stemmeseddelen deres. 

Vi kan faktisk få et skifte i denne byen. SVs oppslutning er avgjørende for denne forandringen og håper mange av dere støtter oss og stemmer oss inn i bystyret og fylkestinget! 

Stem SV for

  • Bedre kollektivtilbud
  • Ungdomskort til 250 kr for alle mellom 16 og 25 år, inkludert nattbuss
  • Lovlige graffitivegger
  • Fritid og kulturtilbud til alle barn og unge
  • Billigere boliger
  • Styrking av skolen, flere lærere og mindre klasser
  • Barnehager fulle av kompetanse og ressurser
  • Kompetanseheving, etter- og videreutdanning for lærerne, førskolelærerne og assistentene
  • Høyere lønn til førskolelærerne
  • Tid til omsorg, slutt på stoppeklokke systemet i eldreomsorgen
  • Bedre rustilbud og fokus på psykisk helse

Godt valg alle sammen!

16 comments

  1. Håper det blir godt oppmøte! Viktig å bruke sin stemme! hvis man ikke har stemt,kan man ikke komme å klage etterpå. Man har muligheten til å stemme og være med å påvirke hvordan ting er i kommunen sin.

    SV;Thumbs up for det! skal stemme i morgen etter jeg har kommet hjem fra oslo:)

  2. godt valg!
    ja skulle vært her og, eller ihvertfall i oslo!:-) må bare også si at jeg alltid blir i så godt humør av bloggen din, du virker som en skikkelig gledesspreder!

Legg igjen en kommentar

