Fredags tips

Debatten gikk bra! Tror jeg. Vi fikk mange gode spørsmål fra salen, jeg fikk sagt det vi mener, men skulle selvsagt få sagt MYE mer. Det var uansett utrolig spennende å møte Utdanningsforbundet. Nå har jeg skrevet et innlegg om SVs barnehagepolitikk, ta en titt her!

Jeg er egentlig bare innom for å ønske dere en fin helg og for å tipse dere om to fine konkurranser.

Den første er hos Regine, som forresten har bursdag i dag, GRATULERER SØTA! Hun deler ut den populære foundation svampen til en heldig leser. Jeg har hørt utrolig mye bra om The Beauty Blender og kunne gjerne tenkt meg å prøve den. Klikk på bildet for å delta!

 

Den andre er hos Monique. Hun deler ut en Essie neglelakk til tre heldige lesere. Dere har kanskje fått med dere at jeg har fått sansen for Essie neglelakkene, nå kan dere være med på trekningen av en av disse tre. Klikk på bildet for å delta! 

bloglovin

10 comments

Legg igjen en kommentar

