Merci

Takk for mange fine gratulasjoner og mange fine spørsmål. Svarene kommer i neste uke, og da kommer også listen over bloggene jeg leser som jeg egentlig skulle lage i helgen. 

I dag sitter jeg og forbereder meg på debatten jeg skal sitte i senere i dag. Utdanningsforbundet i Stavanger har invitert de politiske partiene til å debattere barnehage- og skolepolitikk. Jeg gleder meg til å presentere SV sin politikk på de områdene, for vi har jo den aller beste! Men jeg gruer meg litt til selve debatten, ikke at de andre politikerne er så skumle for jeg kjenner de fleste av dem og de er veldig hyggelige mennesker, men det er selve debattsituasjonen jeg ikke er superfan av. Det blir uansett veldig spennende å se hvilke spørsmål Utdanningsforbundet har til oss politikere. 

Håper dere har en fin torsdag! Jeg blir alltid glad når helgen nærmer seg og i dag er intet unntak. Her i Stavanger braker Rått og Råde festivalen løs, og jeg har hørt masse musikk fra festivalområdet allerede. Pga foten min og andre planer blir det ikke til at vi skal dit i dag, men vi hører i det minste musikken her hjemme. Kos dere alle som skal!

We❤it
bloglovin

11 comments

  1. Gleder meg til svarene:) Blir nok spennende med debatt! Liker å være tilstede i debatter,men tror jeg personlig ikke hadde gjort noe særlig bra i debatten selv.(hvis jeg skulle deltatt).

  2. Jeg elsker debatter! Synes det er interessant å gi motargumenter og ha en dialog på et slikt vis 🙂

    Don’t worry, var bestandig Høyre og Frp som dreit seg ut under skoledebattene våre – mest pga litt spesielle debattanter da men, for salen satt og fniste da Høyre-representanten hele tiden slo knyttneven i bordet mens Frp-representaten prøvde å rakke ned på andres politikk 😉
    Lykke til! 🙂

  3. Lykke til i debatten da. Synes alltid så synd på de som må gjennom sånne ting. Ser så fælt ut når man får masse motargumenter på alt man sier. Men så lenge man vet hva man står for blir det vel gjerne ikke så vanskelig og argumentere for og i mot 😉

  4. jeg gleder meg også til å lese svarene, samtidig håper jeg at debatten gikk bra og at du er fornøyd:) ha en flott kveld videre 🙂

Legg igjen en kommentar

