Glitter

 We❤it

Jeg har en ting for glitrende plagg for tiden, spesielt i gull. Jeg har jo allerede kjøpt meg en fin kjole fra Zara, men kunne gjerne tenke meg et skjørt eller en topp til festlige anledninger. Vet ikke om jeg greier å «pull it of», men det er vel verdt et forsøk. Hva syns dere om glitrende plagg?

I dag hadde jeg forresten min første skoledag. Var litt uheldig før jeg skulle dra, jeg greide å slå foten igjen (er det mulig?), men jeg kvinnet meg opp og dro avgårde likevel. Snille Mari Ann aka Dronningstjerna kom og hentet meg og det var utrolig godt å komme i gang, og ikke minst utrolig gøy å henge med jentene i klassen i de 3 fritimene vi hadde midt på dagen. Pga verkende og håven fot måtte jeg kaste inn håndkleet en time før de andre, men syns det var bra at jeg kom meg avgårde likevel.

Håper dere har hatt en fin dag!

bloglovin

32 comments

  1. Herregud for noen fantastiske bilder, wow!!! Jeg vil også ha glitreklær hengende på rekke og rad:-)
    Så flink du er som kom deg på skolen, det står det respekt av!!

  2. uff da:( men stolt av deg som kom deg paa skolen likevel! selv skulle jeg ha hatt min foerste skoledag i NY, men er fortsatt stuck i west palm beach..

    jeg er skikkelig gira paa paljett-plagg selv! holdt paa aa kjoepe en gullpaljett kjole igaar!! men det ble sko og en hverdags kjole istedet 🙂 maa vaere litt student-fornuftig vettu 😉

  3. Elsker alt som glitrer!!!! er sikker på at du rocker i gull og stas 🙂 bare kjekt å kunne hjelpe, mista deg av track utover dagen, men håper ankelen har roet seg nå?

    Good going, digger at du kvinnet deg opp ;D

  4. Glitter er fint! Jeg har en lilla paljettkjole som jeg bare elsker! Når jeg tenker meg om så tror jeg jeg har noen bilder liggende av den også. Neste innlegg på bloggen kanskje? Hehe 🙂

  5. ååh, har så lyst på et skjørt i gull eller sølv, det er så fint – men alle eg har funnet hittil er så dyre… lekre bilder, så utrulig lekkert med den toppen til den blasse denimshortsen ❤

  6. Liker det som glitrer. Har veldig lyst på en kjole som er full av paljetter, gjerne en i gull og i lilla. Også må det være lange ermer og litt oversized. Den lilla blir perfekt til jul/nyttår, og den i gull passer uansett årstid.

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

