2 weeks to go

Meg og mamma

Nå er det faktisk bare 2 uker til valget, tiden går veldig fort! Det er faktisk ikke bare jeg i familien som stiller til valg, mamman min står også på Stavanger SV sin liste. Hun satt i bystyret på 90-tallet da jeg gikk på barneskolen, og en kan godt si jeg har arvet mitt engasjement fra både henne og pappa. I forrige uke hadde Rogalands Avis et lite intervju med mamma, det kan dere lese her.

Min flinke mamma som har stor tro på de unge, det beundrer jeg. I dag har jeg også fokusert på de unge, jeg har nemlig skrevet et innlegg om SVs skolepolitikk på min Siddisland side. Her skriver jeg om viktige saker for meg fram mot valget.

Husk at dere kan «like» meg facebook og følge meg der, og så kan dere «like» meg og fortelle meg hva dere syns jeg skal arbeide for på TV2s velgeguide

Utrolig koselig at dere er glade for meg, jeg ble enda gladere av å se så mange fine kommentarer på forrige innlegg, jeg er så glad i leserne mine og setter pris på at dere følger med meg og det som skjer i livet mitt! 

20 comments

  1. Så flink du e, stå på og masse lykke til! 🙂

    // Ja, får det hele tiden og alltid mest på den ene siden. Jeg tror jeg skal ringe sykehuset og be dem vurdere å fjerne mandlene mine, legen min gjør jo aldri noe bemerkelsesverdig akkurat.. er ikke akkurat normalt 😛

  2. Duuu, du som er sv-politiker:) Si meg, hvorfor skal jeg stemme på dere:) Jeg sliter litt med hvilket parti som skal få min stemme i år, hjæælp 🙂

Legg igjen en kommentar

