Un dia maravilloso

We❤it 

Det skal ikke mye til egentlig, å gjøre en dag så fin som denne mener jeg. En fantastisk kjæreste, en herlig frokost og gode samtaler. Og dermed toppet det seg med fin hund som kom hjem fra overnattingsbesøk, taco, 8-2 (!!!) til United og så avsluttes kvelden med en av de fineste filmene jeg vet om, Love Actually.

Hele helgen har egentlig vært utrolig bra, fredag med herlig middag hos foreldrene mine og spillekveld/hundetreff hos noen venner, og lørdag med fest med mennesker som jeg er kjempeglad i, så søndagen er egentlig bare en verdig avslutning på en veldig bra helg. Jeg merker hvor mye jeg setter pris på positive opplevelser etter alt det vonde som skjedde i starten av sommeren og som har preget store deler av den. Føles nesten som at vi begynner å leve livet på nytt etter en ufrivillig pause. 

Håper dere har hatt en like fin helg!

 bloglovin

17 comments

  1. glad for å høre at du har hatt en fin helg. Jeg har hatt like gledesfylt og god helg, helt enig i at det ikke skal mye til får å føle glede, men det lille som er kilden til glede er virkelig uvurderlig. Det gjelder å sette pris på de små øyeblikk og nytte dem maksimalt til en hver tid, ha en flott mandag<3

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

