Ja, så sitter jeg her igjen

Dette har vært min spot i leiligheten i sommer. Når jeg ikke spiser middag, sitter i solen eller er ute så er det som regel her jeg befinner meg. Her blogger jeg, ser på tv, leser og driver valgkamp. Nettstedet Framtida.no har laget en liten sak om nettopp det at jeg i år driver valgkamp fra spotten min, dere kan lese saken her.

Ellers har jeg vært hos fysioterapeuten min i dag, jeg syklet for første gang på ergometersykkel, fremgang er digg! I løpet av helgen skal jeg forresten lage en liste med link til mine favorittblogger, har tenkt på det lenge, men fikk et vennlig spark i baken av Carina på twitter i går. 

Håper dere har en nydelig torsdag!

 bloglovin

25 comments

  1. Du er så søt! 😀 Og det er så inspirerende at du er aktiv, det liker jeg.
    Deilig med fremgang! Kan tenke meg du er klar for å legge dette bak deg, og ta tilbake livet ditt 😀

  2. Bruker du å lene dataen på sofaarmlenet? Brukte alltid å sitte slik mens jeg småtittet på tv samtidig da vi hadde skinnsofa. Likte forresten negllakken! 😀

  3. flink du er da Luisa, leste intervjuet også, synes at det er viktig at politikerne tenker mer i din retning og bruker sosiale medier mer aktiv for å nå til flere ungdom, koselig bilde av deg 🙂

  4. Så godt at du driver valgkamp! Åh, politisk engasjement er så herlig! Selv skal jeg sitte hele valgnatta å publisere artikler, jeg har jo begynt på journalist-utdanning! 😀
    Kanskje, om du er interessert, kan jeg intervjue deg over tlf/mail? Før eller etter valget en gang. Vi har nemlig en oppgave som går ut på å skrive om politisk engasjement! 😀

  5. Fremgang er jo bra! 🙂 Og det er overasskende hvor mye man kan få gjort fra sofakroken hvis man bare må 🙂 Selv om det kanskje hadde vært hyggeligere å kunne bevege seg litt. Lykke til i fremgangen med foten 🙂

  6. Det er i sofakroken det skjer med andre ord 🙂 Så flink du er!

    Så bra at du har fremgang, det fins ikke noe mer motiverende enn det ❤

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

