Hun trenger pelsen mer enn du gjør

På min side i Velgerguiden kan velgere skrive til meg og fortelle meg hvilke saker de syns jeg skal arbeide for, og her fikk jeg en henvendelse om å arbeide for å forbedre dyrehold i Norge. Dette er en kjempeviktig sak, vi skal kjempe for gode leveforhold og rettferdighet, både for mennesker og dyr. 

I SV arbeidsprogram står det: ”Erfaringene hittil tyder på at det er vanskelig å ha en pelsdyrproduksjon som sikrer god dyrevelferd. SV vil derfor arbeide for et forbud mot pelsdyrproduksjon i Norge”.

– SV

Jeg er stolt av å tilhøre et parti som tar et klart oppgjør med pelsdyrnæringen, for dette er helt klart en viktig del av kampen for bedre dyrehold i Norge. Og jeg lover å fortsette å vise dette synspunktet i fremtiden, og legge press på myndighetene for å oppnå et forbud. Dere kan lese mer om hva SV sier om pelsdyr her

Ta gjerne en titt på min side i Velgerguiden og fortell meg hva dere syns jeg bør arbeide for som folkevalgt. Og «like» siden min, jeg trenger mange flere «likes»! 

Dere kan også følge meg på facebook.

bloglovin

10 comments

  1. Ja, nå reiser jeg hjem 😦 but I’ll be back. Får håpe høsten blir spennende hjemme i norge! Har ihvertfall noen reiser å se frem til 🙂

  2. Heilt enig! SKal ein ha pels bør ein kjøpe fuskpels, heilt i mot å gå med ekte pelsjakker/kåper, huff og huff.

    Lykke til med valget!! 🙂

    Sv: Tusen takk for kjempefin kommentar, blir så glad. Setter stor pris på det og er rørt av din medfølelse, takk 🙂

  3. Så utrolig bra da! Kanskje jeg skal stemme SV? Synes dette er et kjempebra initiativ, da det åpenbart ikke fungerer med dyrevennlig pelsoppdrett. Enten / eller gjør ting litt mer sort/hvitt, og det tror jeg kan være en veldig god løsning på dette forferdelige problemet!

Legg igjen en kommentar

