Er høsten her?

For det ser sånn ut, i dag regner det, det har det jo gjort tidligere i sommer også, men nå ser det liksom mer høst ut, det er mørkere for å si det sånn. Jeg håper vi får noen fine dager framover, altså uten regn, men tviler på at det blir noe bading i Norge for min del i år, selv om jeg hadde store planer om det.

Noen fine ting er det med høsten, klærne, rutinene, fargene, modne bær og plommer. I hagen til foreldrene til min kjære har de et plommetre, gjett om vi har plukket herlige plommer? Tok ikke med kamera, så det ble ingen bilder, men her har jeg et fra i fjor. Og det minner meg på at bloggen snart har bursdag, 1 år! Jeg har fått en del nye lesere i det siste, kanskje jeg skal «feire» med å ha en spørsmålsrunde, så si i fra om det er stemning for det.

Ha en fin onsdag, regnfull eller ei! 

  bloglovin

12 comments

  1. Først og fremst, super herlig bilde av deg !! 🙂

    Men – ha ha – jeg vet. SYKT at det er så lilte, men slik er det ofte i London desverre. Dette er faktisk også 4 stjerner :O Sånn er det nå.

  2. alltid koselig med høst hvis man ser bort fra at det regner mye, søtt bilde 🙂 jeg sier ja til spørsmålsrunde 🙂

  3. Ser ut som høsten er i anmarsj – selv om det har vært noen solfylte dager i det siste. Idag hadde jeg på meg høstjakken fra i fjor for første gang i år… sukk…

  4. Aw! Så koselig bilde av deg^^ Ja, høsten ser ut til å være på vei, gikk rundt og filmet i regnet i Oslo i går, og det var egentlig ganske vakkert, men jeg liker sommeren best^^
    Blir så godt humør av bloggen din, du skriver så mye herlig! 🙂

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

