Guess what

I går var jeg i byen, men det regnet så fælt og det sluttet ikke som de andre dagene, så da ble det ikke stand på meg likevel. Vi bestemte oss for å ta en kaffe i stedet, men gjett hva som skjedde da vi var på vei inn på kafeen? Jeg skled på det forferdelig våte gulvet, og gjett om jeg slo den vonde foten min. Det var så utrolig vondt, jeg fryktet det verste, jeg så for meg mer sykehus, mer krykker, jeg bare gråt og gråt. Heldigvis kom min fine kjæreste og hentet oss så fort han kunne og vi dro rett på legevakta. Jeg fikk komme inn til legen nokså fort, smertene hadde gitt seg litt, men jeg ble sendt rett på røntgen for å se at alt var bra. Og det var det.. heldigvis! 

Så det var min dag i går, resten av lørdagen ble tilbragt på sofaen for min del. Jeg hadde en fin kveld til tross for alt styret tidligere på dagen. 

Nå skal det rydder i heimen, så skal jeg lage armbåndene til vinneren av konkurransen. Ha en fin søndag dere!

Når jeg ser slike tegninger får jeg lyst til å tegne selv. 

bloglovin

24 comments

  1. huff, ikke noe gøy med slike «ulykke» dager som jeg kaller, har hatt noen lignende, hvor alt går galt. Glad at det gikk bra med foten din og at du fikk en bedre kveld 😉 Og nå er jeg enda spendt på armbåndene jeg ❤

  2. Åh herlighet. Nå holder det. Du fortjener masse masse oppturer. Ikke flere skrekkopplevelser. Uansett bra at det gikk fint.

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

