Høstfavoritter

Fra 26 juni og fram til nå har jeg vært mer innendørs enn utendørs, og ikke pga været, men på grunn av foten min. Jeg har bestemt at august er en sommermåned, i alle fall i år. Derfor nølte jeg med å åpne høstkatalogen til H&M da den dumpet ned i postkassen min. Nå har jeg altså bladd i den og det var en del godsaker der, her er mine favoritter fra katalogen.

Ser dere noe dere liker? 

Ps: I morgen trekker jeg en vinner, meld deg på konkurransen min!

bloglovin

24 comments

  1. Åh, elsker den kjolen øverst. Vil ha den i pudderfarga. Elsker høstmoten, men vil helst ikke ha høst enda 😦 Venter faktisk på katalogen, kanskje jeg har fått den i dag og 😀

  2. Jeg venta også en liten stund før jeg åpnet katalogen – men er enig i at de har mye fint 🙂 Reiser til London (igjen) om to uker, så jeg venter med de store høstinnkjøpene til da, men så får vi se 🙂

  3. Åh, jeg ELSKER den hvite blonde genseren!!! 🙂 Den må jeg kikke etter 🙂
    Håper du får en fin dag kjære deg! Nå gleder jeg meg veldig til å se deg igjen!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

