Best weekend ever

Da nærmer en ny uke seg, min siste ferieuke faktisk. Denne helgen har vært så utrolig bra, først hagefest, så valgkampåpning, deretter hyttetur og nå skal den avsluttes med fotballkamper. Været har vi også vært heldige med, regnet kom ikke før vi skulle legge til med båten her i Stavanger.

Vi hadde en utrolig fin og verdig valgkampåpning midt i hjertet av Stavanger sentrum, masse engasjerte mennesker, både politikere og velgere. Jeg er fortsatt litt handicapa så jeg satt mest til pynt i SV-teltet, men det gjorde ikke så mye for vi hadde verdens beste cherrytomater og sjokolader, i tillegg til at masse kjentfolk kom innom. 

Så var vi så heldige å bli hentet i vågen da vi skulle ut til hytta. Ingenting er som å være på sjøen i klart solskinn. Etter en utrolig fin hyttetur er vi hjemme, nå står middagen på bordet så jeg får hinke meg bort. 

Håper dere har hatt en like fin helg som meg!

Kilde: We❤it

Ps: Husk å melde dere på konkurransen min!

bloglovin

16 comments

  1. Høres ut som en tipptopp helg!! Glad du koser deg 😉
    Kos deg masse siste sommeruke! Plutselig sitter vi der oppe på UIS og nerder 😉 men det blir fint det også! 🙂
    Klem!

  2. Høres ut som ein herlig helg!! Så bra at du har kosa deg sånn:) Håper mandagen din blir fin også og at du får ein bra start på veka 🙂

  3. Heisannhoppsann, jeg vil også starte med politikk, jeg…flott at du har kost deg, sånn elsker man å se!! Også må du ha det gøy den siste friuka!!

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

