Happy friday

Endelig kom dagen jeg har ventet på siden operasjonen, i dag har jeg vært på sykehuset og fjernet gipsen. Siden jeg har to lange skruer i foten som skal fjernes, så blir det nok krykkeliv i 6 uker til, resten av skruene (ja, for jeg har 7 til sammen) og platen skal bli i foten for alltid, med mindre de gneger eller noe slikt. Men nå kan jeg belaste den litt og starter i fysioterapi så fort som mulig. Og jippi, jeg kan begynne å trene!

Solen skinner og vi skal kose oss på hagefest i kveld med gode venner og noe godt i glasset. Dette er en fin dag og jeg er glad! 

Håper dere har en fantastisk fredag!

Ps: Husk å melde dere på konkurransen min!

bloglovin

28 comments

  1. Wow, ble sittende her og måpe mens jeg leste. Du skriver om skruer i foten som om det er det mest normale i verden. Må være utrolig deilig for deg at det begynner å skje ting da 😀 Ha en herlig helg, fine, fine jente.

  2. Wow, skruer i foten for alltid?! Da hadde det svimlet for meg 🙂 Haha, for litt noia av slikt.. Men det er visst ganske vanlig med metall i kroppen på livstid – i både munn, bein og armer 😉
    Er sikkert bra godt at du får begynne med opptreningen 🙂

  3. Sikkert deilig å få av gipsen!:) Skal melde meg på konkurransen vettu:P
    SV;Takk.. Var en fin og verdig begravelse.

    //Tusen takk!:) Koselig med Osloturer!

  4. Huff, hørtes ikke helt greit ut med de skruene. Er det slike som piper i sikkerhetskontrollen? Heldigvis høres det ut som om ting går framover, så håper du blir helt god snart. Det blir nok noen sterke armer på deg hvis du skal humpe rundt på krykker de neste ukene 🙂

  5. Ååh, endelig!! Så deilig 😀 Grattis 😀 Du får bare være tålmodig med krykkene, nå er i alle fall gipsen borte og du kan trene =) Good helg Luisa!

  6. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

