Jeffrey Campbell #4

Siste innslag i JC-touren, dette er garantert den søteste og mest yndige modellen. Fargene og fasongen på 99 tie er fascinerende, vet ikke om de lyse pastellene fungerer like godt hele året, men om sommeren er de garantert fine til solbrune legger.

Nå har dere sett de mest fascinerende og spesielle skoene (etter min mening) fra Jeffrey Campbell. Har dere fått noen nye favoritter? Eller kanskje dere misliker dem fortsatt? 

Jeffrey Campbell - 99 tie

Ha en fin kveld videre! 

 bloglovin

18 comments

  1. Disse er min favoritt! 🙂

    // Åh, det var det bra du sa! Har somlet med å finne målebånd – jeg har veldig smale armledd, så jeg burde ha det målet i orden, for ellers blir ting for vidt 😉 Kommer snart 😀

  2. Har sett litt på disse skoene selv, og virkelig elsker de:) De ser rett og slett ut som snop ❤ Av alt jeg har sett av J.C så er det de du har først i bildet jeg ønsker meg:) Tenker de er søte både om sommeren og i snøværet 🙂

Legg igjen en kommentar

